Hitte - Reisverslag uit Rome, Italië van Manou Waele - WaarBenJij.nu Hitte - Reisverslag uit Rome, Italië van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Hitte

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

21 Augustus 2010 | Italië, Rome

Hallo iedereen,
ondertussen zitten we niet meer in Nederland maar in Italie! En vraag me niet hoe. Het is nu een week geleden dat mijn ouders vertrokken zijn. Hun zijn in munchen gestopt en zijn zondags doorgereden tot venetie waar ik en dounia donderdag nacht aan zouden komen met het vliegtuig. Zondagnacht zijn we om 4 uur vertrokken. Helaas waren er heel wat omleidingen en zaten we om 6 uur nog in de auto. Ik pakte alvast snel de tickets zodat we snel naar de gate konden. Maar toen zagen we dat de gate om 6.10 dicht zou gaan en dat het vliegtuig al om 6.40 zou vertrekken. Rond 6.13 kwamen we op het vliegveld aan en moesten we rennen. Helaas zagen we op het bord al staan dat de gate gate 4 al gesloten was. Snel ging de oom van dounia naar de douane en rede haar moeder ergens anders heen. We konden nog mee zeiden ze van de douane. Wij snel er nog door en rennen naar gate 4. Waar een man stond. Ik zag het vliegtuig al achteruit rijden maar zei in paniek tegen de man: We have to be in this plane, waarop hij antwoorden but is gone. Waarop ik zei: but we have to be in it. Hij reageerde heel droog. But you see he's gone. Ja toen konden we wel vloeken. Ik wou gauw mijn moeder bellen dat ze niet op ons hoefde te wachten maar ik had geen bereik. DOunhia belde haar moeder die zei dat we naar gate 1 moesten en daar stond met grote letters Venetie-treviso. Wij dolblij gelukkig want een halve minuut later en het vliegtuig was weg. Na een klein uurtje zijn we aangekomen en stonden onze fans (mijn ouders/oom/tante/neefje/evi) te wachten. Die maandag zijn we nog lekker gaan zonnen en uit eten geweest. De volgende dag zijn we wederom naar het zwembad geweest en 'savonds zou joop aankomen met het vliegtuig. Helaas zal ik hier de details van besparen en zeggen dat hij pas woensdagavond aankwam. Nu zitten we heerlijk bij de bar even te internetten. Het is hier bloedheet en we zijn al flink bruin. De camping is geweldig. Al kan je het niet echt een camping noemen. Het is ontzettend groot, met alles erop en eraan. Kapsalon, fitnescenter, massagesalon, supermarkt, 3 restaurands, discotheek etc.

ciao la mia ven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rome

Vakantie

Recente Reisverslagen:

21 Augustus 2010

Hitte

07 Augustus 2010

Nog 8 nachtjes

16 Juni 2010

HOERA!

11 Juni 2010

Home

24 Maart 2010

Nog even wachten
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 14086

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: