Stage - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu Stage - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Stage

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

04 Oktober 2010 | Nederland, Terneuzen

hellooo,
zoals jullie weten doe ik nu een opleiding toerisme & recreatie. Bij deze opleiding ga je natuurlijk op stage en ookal zitten we nog geen maand op school de eerste stage komt eraan! Vandaag kregen we te horen waar en waneer we stage gaan lopen.

Voor mij zat het zo. Ik loop vanaf 15 oktober stage in Duitsland. Net over de grens bij Enschede ligt het plaastje Bentheim. En daar is een bungalow park Bad Bentheim. Samen met een klasgenootje zullen wij daar 2 weken lang gaan kijken hoe het daar allemaal gaat.

Nu is het allemaal nog spannend en weten we niet echt wat er gebeuren zal. Immers spreken we beiden ook schaars duits. Woensdag is er weer een gesprek met de stagebegleider en zullen we contact op nemen met de manager in Duitsland.