De Vrijde dagen zitten erop! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu De Vrijde dagen zitten erop! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

De Vrijde dagen zitten erop!

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

29 Oktober 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Zo de vrije dinsdag en woensdag zitten er alweer op. Ondertussen is het al vrijdag middag. Gisteren (donderdag) was het hier op het park halloween. Ik moest om 09.00 beginnen en heb toen de koos wake-up route gedaan met Nick. Ik zat zoals gewoonlijk weer in koos. Voor wie niet weet wat wake-up route is. Koos gaat dan in een golfkarretje heel het park over om de kindjes wakker te maken of mee te nemen naar het knutselen. Omdat het halloween was en je je daarvoor moest opgeven hadden we heel wat kinderen. 18 om precies te zijn. Normaal is het knutsleen van 10 tot 11 maar, het is halloween en het duurt nu van 10 tot 12. Knutslen gaat weer hoe het altijd gaat. Vandaag maakten ze zelf een lampion. Om kwart voor 11 gaan de kinderen in een treintje door de kids club heen en gaan vervolgens op de grond in een kring zitten waarna ze wat te drinken krijgen. Daarna mogen ze het in niko kliko gooien. De prullenbak die tot leven komt op muziek. Daarna gaan ze weer verder met knutslenen en rond kwart over 11 half 12 kwamen er pannenkoeken. Ondertussen zetten wij de lampionnen in elkaar. Om 12 uur zijn ze klaar en mogen ze nog 1 dansje doen en naar huis. 'S middags om 3 uur hebben we altijd peuter/kleuter feest. De allerjongste mogen dan wat leuks maken en vandaag was dat maar 1 meisje. Isa. Met z'n 3tjes (nick, julian en ik) zaten we met haar aan 1 tafel een apenmasker te maken en we moesten allemaal meekleuren. Om 5 uur was het minidisco en we hadden echt ongeloofelijk veel kinderen. Om half 6 was die klaar en na opgeruimd te hadden zijn julian en ik om frietjes gegaan. Om 6 uur waren we bij de bungalow konden we snel eten want om kwart over 6 moesten we weer terug lopen naar de kids club omdat het lampionnenoptocht was. Om iets over half 7 zijn we gaan lopen en om kwart over 7 waren we weer terug. Het was een geslaagd halloweenfeest! We hebben veel complimenten gehad over dat het leuk gedaan was. Vanochtend was het weer 7 uur broodjes bakken. Nick en Tristan zijn om kwart over 9 alle mensen gaan uitzwaaien die naar huis gaan (tegenovergestelde van welkom) en ik en julian zijn in de supermarkt gebleven waar niet veel te doen was. Om 11 uur had ik een half uurtje pauze en van half 12 tot 2 heb ik nog in de supermarkt gestaan. Nu heb ik tot 4 uur pauze! Straks hebben julian en ik nog een intervieuw en daarna is het minidisco en dan zit de dag er weerop. Tot snelllllllllllllllllll

• 29 Oktober 2010 - 13:45

Bettina, Lyke, Ymke:

hoi hoi zijn we weer, wij zijn hapjes aan het maken voor Toons verjaardagfeest die jij moet missen snik....
    Lyke is wraps met zalm aan het maken en Ymke kaasjes met annanas worstjes en amsterdamse uitjes en ik ik doe lekker niks hahahahaha.
    Maar toch wel hoor voorbereiding he.
    Nah we zijn weer bij en jij ook kusjes van ons alle 3 en we horen en zien je snel.
    Doeiiiiiiii
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 30 Oktober 2010 - 07:39

Mams:

ik zal eens wat schrijven, maar weet zo gauw niet wat.
    we hebben iedere dag de msn aan staan dus ik weet alles wat je beleefd op een dag.
    ben blij dat je het zo naar je zin hebt.

kuzzzzzzzzzzzzzz

• 01 November 2010 - 08:45

Bettina:

Hoi hoi,

Daar ben ik weer.
    Heb je gisteren nog gesproken op de msn en nu weet ik wie Mattanja is hahaha. De dochter van Giel. Toen de boys nog klein waren zat Giel ook met dochter Mattanja en zoon op het strand bij ons in Breskens moet je maar is aan haar vragen. Grappig zeg. Kleine meisje worden groot net als jij. En ben je al wat minder moe. Vond dat je er versleten uit zag gisteravond op de msn. Zwaar werk hoor zoooon stage. Hier heerst een virus buikpijn en overgeven: Ymke, Danella, Joop en toon hebben het ook gehad. Joop ligt nu nog op bed. En ik ik heb een ontstoken oog hahahaha.
    Oke tot zover ik hoor en zie je nog. Groetjes van je tantetje en kusjes van ons allemaal.
    Doeg
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX