Bijna klaar - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu Bijna klaar - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Bijna klaar

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

02 November 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Zoo eindelijk heb ik weer eens thijd en zin om wat te schrijven. Vandaag is het alweer dinsdag en mijn een na laatste dag. Het is nog redelijk druk op het park maar weinig kinderen meer. Dus in de kids club is er vrij weinigg te doen. De supermarkt heeft ook nieuwe tijden dus daarom ben ik nu vrij. Om 3 uur gaan we kijken of er kinderen zijn voor het peuter/kleuter feest. Zijn die er niet kunnen we weer terug en hebben we om 5 uur de minidisco. Woensdag en Donderdag heb ik vrij en dan heb ik vrijdag mijn laatste dag. Vrijdag gaan we mensen uitzwaaien van kwart over 9 tot 10. Dan ga ik in koos. Dan komen rond 1uur pappie en mammie. Van 2 tot 4 ga ik weer in koos afwisselend met Nick om welkom te doen en dan om 5 uur de minidisco. Daarna ruimen we op en zit voor mij het goede leven hier erop.

tot vrijdag zeelandddddddddd!

• 02 November 2010 - 15:15

Opa En Oma:

leuk dat je het zo naar je zin hebt en dan zien we je vrijdag weer xxxxxxxxxxx

• 02 November 2010 - 19:32

Mammie:

ach joh je mag in december weer trug

tot vrijdag!!!!!

• 03 November 2010 - 20:46

Je Vader:

ik heb gehoord wat je in het weekeind allemaal wil eten, dan heb je het wel heeeeel erg druk als je weer thuis bent. ik verheug me al op je paelja dooooeeei

• 03 November 2010 - 20:49

Nog Eens Je Vader:

ik heb nu ook een laptop. nu ben je wel jaloers he. het is een zwarte, en ik heb dit helemaal zelf voor elkaar gekregen, goed he

• 03 November 2010 - 21:31

He mutsje!

Je mams zit nog ff bij moi, op te scheppen over d´r nieuwe toppie..

• 03 November 2010 - 21:31

Bea:

Blij dat je volgende week weer thuis bent, mis je scheetjes!!!! lol

• 03 November 2010 - 21:33

Bea:

Dan is je moeder ook weer een beetje te happen, niks meer mee te beginnen zo zonder jou!