NOG 1 DAG! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu NOG 1 DAG! - Reisverslag uit Bad Bentheim, Duitsland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

NOG 1 DAG!

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

04 November 2010 | Duitsland, Bad Bentheim

Jeeeeej, ik moet nog maar 1 dagje. Vandaag en gisteren had ik vrij en heb ik dus al flink kunnen inpakken. Vooral vandaag ben ik daarmee bezig geweest. Gisteren ben ik nog met het nieuwe meisje naar het dorpje geweest. Dat nieuwe meisje Claudia dit hier voor 5 maanden en zal er dus ook met de kerst zijn. Vandaag is het dus mijn laaste avond maar ook die van Nick en daarom gaan we Gourmetten! Omdat ik vrij was heb ik hamburgertjes gemaakt met gehakt. Ja ja dat kan ik hoor! Beetje paneermeel ei en gehakt. Goed he? Hihi, ook heb ik de kip gesneden. Want dat had mama me nog geleerd. En de paprika komkommer en champignons zijn gesneden. Verder staat mijn koffer al beneden en is mijn zak met was heel vol.
Morgen moet ik nog om 8 uur beginnen om broodjes te bakken dan is het van kwart over 9 tot 10 uitzwaaien met koos. Daarna is er niet veel meer te doen. Rond 1 uur komen pappie en mammie al! :D Van 2 tot 4 gaan we de nieuwe mensen verwelkomen met koos en om 5 uur is het de minidisco. Daarna heerlijk uit eten in het restaurant en weer heerlijk naar huiss!

Tot morgennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

• 04 November 2010 - 16:02

Je Tantetje:

Jajajajajajaj joepie de poepie dan zie ik je weer.
    Heb je wel gemist hoor....Maar zo lezen en schrijven is ook wel eens leuk.
    Dus je hebt hamburgers gemaakt jammie lekker gourmetten. Ik heb Indisch gemaakt daar zijn je oompie en je neefjes weer erg blij mee. Nah geniet nog van je laatste avond en ik zie je misschien morgen als je moeder tenminste bossebollen heeft bij de koffie hahahahaha.
    Groetjes en kusjes van ons 4tjes.
    Anton, Bettina, Joop en Toon XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 04 November 2010 - 17:16

Lyke:

hee
    dan zien we je eindelijk weer.
    Het gourmetten zal wel lekker geweest zijn had je mij niet effe kunnen bellen dan kwam ik ook gourmetten hahahahahahahahahahahahahahahahahah
    nou heel veel kusjes lyke