Vertrek - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

21 Oktober 2010 | Nederland, Terneuzen

Het is bijna zo ver. Over een uurtje zit ik in de auto naar Duitsland. Alles is zo goed als ingepakt en het lijkt wel of ik een jaar weg ga! Ik zal mijn weblog zo vaak mogelijk bijwerken zodat jullie allaal mee kunnen genieten.

groetjesss
:SMS update:: 21 oktober 2010 :
In de auto op weg, nu al file. Zitten net 5 min. In de auto.

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Hoooi, ik kan nog even niet op internet want dat ligt eruit. Ik zit vanaf gisteren op het park. We zitten in een luxe bungalow met afwasmachine, wasmachine, bad enzo. Hier zitten we nu met 4 personen en morgen met 5. Om 12 uur moet ik aanwezig zijn in de kids club. Tot snel!

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Zo, de dag zit erop. Ik heb vanochtend uitleg gekregen wat ik allemaal de komende weken ga doen. Na mijn contract te hebben ondertekend zijn we 'welkom' gaan doen. Dat is elke vrijdag en maandag. Ik moest ik het koos konijn pakt. Daarna om 5 uur minidisco weer in koos. Nu ben ik klaar. De pasta staat op en vanavond ben ik vrij. Morgen helaas wel om 7 uur beginnen. Groetjes.

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Zo, lekker in bed. Wekker op half 7. Moet om 7 uur in de keuken zijn om broodjes te bakken! Slaatp lekker.

:SMS update:: 23 oktober 2010 :
Weer al veel te lang op. Nu met nick en julian in de keuken broodjes bakken. Zo wake-up route met koos en knutselen.

:SMS update:: 23 oktober 2010 :
Net pauze gehad met nick. Zo inventaris tellen. Dan minidisco, opruimen en om 6 uur klaar. Dan met de 3 jongens naar het stadje om boodschappen en terras.

• 22 Oktober 2010 - 18:31

Je Mams:

jeetje
    moet je vroeg op zeg!!

wel leuk hoor om dit allemaal te lezen

gr.

• 22 Oktober 2010 - 20:22

Jhbakker:

goed zo manou ga zo door.

gr opa oma

• 23 Oktober 2010 - 13:58

Anton En Bettina:

Hallo Manou,

Leuk zo die site, kunnen we het allemaal bijhouden en lezen.
    Gezellig huisje vol met knullen zit er iets leuks bij hahahahah.
    En jij als konijn!! willen wij die foto;s wel eens zien.
    Groetjes we lezen en horen elkaar ( het is hier toch snertweer regen regen en regen..

Kusjes van ons alle 4

• 24 Oktober 2010 - 10:06

Jacqueline:

Hoi ! Wat leuk om te lezen wat je allemaal 'moet' doen. En ik wil jou ook wel eens als konijn zien ;)
    Veel plezier en sukses he !

• 26 Oktober 2010 - 20:25

Nelly:

Wat vroeg op zeg!!!

hopelijk heb je het wel naar je zin!!!

groetjes nelly