Vertrek - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

21 Oktober 2010 | Nederland, Terneuzen

Het is bijna zo ver. Over een uurtje zit ik in de auto naar Duitsland. Alles is zo goed als ingepakt en het lijkt wel of ik een jaar weg ga! Ik zal mijn weblog zo vaak mogelijk bijwerken zodat jullie allaal mee kunnen genieten.

groetjesss
:SMS update:: 21 oktober 2010 :
In de auto op weg, nu al file. Zitten net 5 min. In de auto.

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Hoooi, ik kan nog even niet op internet want dat ligt eruit. Ik zit vanaf gisteren op het park. We zitten in een luxe bungalow met afwasmachine, wasmachine, bad enzo. Hier zitten we nu met 4 personen en morgen met 5. Om 12 uur moet ik aanwezig zijn in de kids club. Tot snel!

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Zo, de dag zit erop. Ik heb vanochtend uitleg gekregen wat ik allemaal de komende weken ga doen. Na mijn contract te hebben ondertekend zijn we 'welkom' gaan doen. Dat is elke vrijdag en maandag. Ik moest ik het koos konijn pakt. Daarna om 5 uur minidisco weer in koos. Nu ben ik klaar. De pasta staat op en vanavond ben ik vrij. Morgen helaas wel om 7 uur beginnen. Groetjes.

:SMS update:: 22 oktober 2010 :
Zo, lekker in bed. Wekker op half 7. Moet om 7 uur in de keuken zijn om broodjes te bakken! Slaatp lekker.

:SMS update:: 23 oktober 2010 :
Weer al veel te lang op. Nu met nick en julian in de keuken broodjes bakken. Zo wake-up route met koos en knutselen.

:SMS update:: 23 oktober 2010 :
Net pauze gehad met nick. Zo inventaris tellen. Dan minidisco, opruimen en om 6 uur klaar. Dan met de 3 jongens naar het stadje om boodschappen en terras.

  • 22 Oktober 2010 - 18:31

    Je Mams:

    jeetje
    moet je vroeg op zeg!!

    wel leuk hoor om dit allemaal te lezen

    gr.

  • 22 Oktober 2010 - 20:22

    Jhbakker:

    goed zo manou ga zo door.

    gr opa oma

  • 23 Oktober 2010 - 13:58

    Anton En Bettina:

    Hallo Manou,

    Leuk zo die site, kunnen we het allemaal bijhouden en lezen.
    Gezellig huisje vol met knullen zit er iets leuks bij hahahahah.
    En jij als konijn!! willen wij die foto;s wel eens zien.
    Groetjes we lezen en horen elkaar ( het is hier toch snertweer regen regen en regen..

    Kusjes van ons alle 4

  • 24 Oktober 2010 - 10:06

    Jacqueline:

    Hoi ! Wat leuk om te lezen wat je allemaal 'moet' doen. En ik wil jou ook wel eens als konijn zien ;)
    Veel plezier en sukses he !

  • 26 Oktober 2010 - 20:25

    Nelly:

    Wat vroeg op zeg!!!

    hopelijk heb je het wel naar je zin!!!

    groetjes nelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Stage Duitsland

Ik ben deze 2 weken te vinden in Duitsland. Op bungalowpark Bad Bentheim.

Recente Reisverslagen:

04 November 2010

NOG 1 DAG!

02 November 2010

Bijna klaar

29 Oktober 2010

De Vrijde dagen zitten erop!

26 Oktober 2010

Dagje vrij

23 Oktober 2010

Duitsland
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 14111

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: