Regen, regen, regen :( - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen :( - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen :(

Door: Manou de Waele

Blijf op de hoogte en volg Manou

20 Mei 2012 | Frankrijk, Castellane

Hallo iedereen,

Hier een zielig verslag vanuit het regenachtige Frankrijk.
Heel de week mooi weer gehad en jahoor vrijdag is het begonnen met regenen en niet meer opgehouden. De weersvoorspellingen zijn zo onverschillig dat we geen idee hebben wanneer het weer lekker weer word.

Deze week was het erg spannend of we de mobiles uit zouden moeten. Ze kwamen bijna allemaal bezet en we hadden er nog maar 1 vrij. Het blijkt dat we heel veel last minutes krijgen dus we zouden er best wel eens snel uit moeten.
Gelukkig is dat niet zo heel erg, maar toch jammer.

Van de week hebben we redelijk wat aankomsten gehad maar ook vertrekken..
Morgen komt er een grote groep havo 4 jongeren aan op de camping en verder staan er gelukkig nog redelijk wat mensen op de camping zelf.

Ik hoor van meer mensen dat ze me adres willen om wat op te sturen dus hierbij nog eens mijn adres:

Camping International
t.a.v. Manou de Waele (vacansoleil)
Route Napoléon
04120 Castellane

Het is natuurlijk erg leuk om post te ontvangen!

Hierbij ga ik het laten,
Groetjesss

PS. fam mirrer, ik had vorige week gemailt. hebben jullie de mail ontvangen=

• 20 Mei 2012 - 17:51

Fleur:

Aaaaah balen dat het zo slecht weer is!!! Denk dat de zon hier even zit (A)

• 20 Mei 2012 - 18:38

Veronique:

Wat vervelend dat het regent. Hopelijk komt de zon vlug terug!!!

Groetjes xx

• 20 Mei 2012 - 19:57

Mamsie:

Gelukkig heb je wat om naar uit te kijken!!!!! Een pakketje.......
    Jammer vd regen maar is niet anders, wees dan blij dat je nog niet in je groene tent zit.
    Dikke knuf en kusssssss

• 20 Mei 2012 - 20:00

Lieke:

Manouuuu das balen die regen maar dat zal vast wel weer snel ophouden en dan komt er weeer zon mwhahahah !!! Geniet er vannnxxx

• 21 Mei 2012 - 18:12

Denise:

Maak er wat moois van ondanks het weer. Dat zal jou vrolijke humeur toch niet zomaar laten verdwenen :).

• 21 Mei 2012 - 18:49

Tante Tina:

hoi hoi, jajaja heb je mail gehad hoor en snapte er geen toeter van. Als ik terugmail krijg ik weer bericht van je telefoon dus. Maar weet het nu van je mammie hoor hoe het werkt. Tja regen niet leuk maar wij zijn er gelukkig ff van af. Misschien vliegt ie bij je over en zijn wij er allemaal voorlopig van af. Je werd er ook gek van hier hoor. Leuk dat het koken uit het boekje goed gaat. Wat heb je nog meer voor lekkers gemaakt? En je mams vertelde dat je nog lekker in je honkie zit ipv in de tent, mazzelllll.
    En dat de andere NL al weer vertrokken is naar huis. Jammer toch. Maar misschien komt er weer een andere voor in de plaats of weet je dat nog niet. Bros en Bounty doen je de groeten, je kent ze niet meer terug hoor. Vorige week kwam je moeder ze halen hahahahaah maar euhhh heb ze mooi niet meegegeven. Kan toch niet laminaat leggen waar ze bij zijn ( knipoog) . Nee ooor hier hebben ze het erugg goed.
    Affijn
    kusjes en knuffels van ons allemaal
    en ik hoor je
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX