Bijna juni! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu Bijna juni! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Bijna juni!

Door: Manou de Waele

Blijf op de hoogte en volg Manou

27 Mei 2012 | Frankrijk, Castellane

Hallo luitjes,

Hoe is het daar?
Het is alweer bijna juni joh! De tijd vliegt om.

De weerkzaamheden gaan goed en ik heb mijn eerste beoordelng al gehad! Was gelukkig positief. Ik heb het ook nog steeds heel erg naar mijn zin hier dus wil nog niet weg!

Ik probeer steeds meer te koken uit het kookboek van mijn lieve tante en het lukt! Oké ik geef toe, er brand nog wel eens iets aan.
Ik ben erondertussen wel achter dat ik heerlijke gevulde spagettisaus kan maken en vandaag ben ik er achter gekomen dat ik 's werelds BESTE pannenkoeken maak!

Verder gaat het dus allemaal goed met mij! Ik heb van de week een pakketje gehad van thuis met lekkere dingen.
En...
Ik heb papa en mama een midweekje parijs cadeau gegeven! Als we op de terugweg zijn in oktober gaan we dus nog even lekker met z'n 3tjes op vakantie!

Is er verder nog iets boeiends gebeurt bij jullie?

Baisers de France.
(kusjes uit frankrijk)

  • 27 Mei 2012 - 19:59

    Je Tantetje:

    ieuwwww stonden die vieze dingen ook in dat kookboek brbrbrbrbrb en dat is nu enige met rode kool waar ik niet van houd ( gatverdedammie). Maar euhh ben blij dat jij ervan gesmuld heb. Wij liggen hier al 2 dagen aan het strand heerlijk weer hieroo. En je oompie is al weer bijna zwart en ik nu eens niet rood maar met de sproeten meegerekend toch wel al aardig gekleurd hahaha. Morgen gaan we lekker BBQen bij je paps en mams nog voor hun verjaardag ( werd ook wel tijd) dus dat zal ook weer een lekker dagje worden ( nog eerst ff strand natuurlijk). Je mams heeft alles besteld bij de keurslager mmmmmm en ik zal de rijstsalade maken. Je visjes hebben weer een schoon badje en hebben het nog steeds naar hun zin. Heb van de week toch akelig gedroomd. Er was een kat binnengekomen ( heb er toch 2 in de schuur weet je wel van de buurman) en die had ze eruit gewipt en ik zie nog net een staart uit zijn bek komen. Dus ik foei ,los ,los, los roepen en toen toen vrat ie hem op. Ik helemaal in alle staten en dacht hoe gaat ik dat vertellen aan mijn grote nicht. Dat was gelukkig niet nodig ik werd wakker pfffffff. Dus als ik nu niet in de kamer ben dan doe ik de buitendeur dicht hoor.... Moet er niet aan denken. Afijn ik hoor je wel weer via de whatsup, sms, porretje.
    Kusjesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Stage Castellane

Stage in Castellane op camping International.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

La Vie en France

25 Juni 2012

Bonsoir

04 Juni 2012

Verhuizen!

27 Mei 2012

Bijna juni!

20 Mei 2012

Regen, regen, regen :(
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 14113

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: