Verhuizen! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu Verhuizen! - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Verhuizen!

Door: Manou de Waele

Blijf op de hoogte en volg Manou

04 Juni 2012 | Frankrijk, Castellane

Hoi luitjes,

hier ben ik dan weer! Van de week was het dan zover. Ik moest uit de mobile en in mijn tent! Vrijdag had ik het grootste deel van mijn spullen al verhuisd. En zondag heb ik de rest van mijn spullen verhuisd.
Vannacht heb ik dus mijn eerste nachtje in mijn tent gehad en ik moet zeggen het bevalt wel. Ik vind het in ieder geval een stuk gezelliger en knusser. Het is wel even wennen dat je iets verder naar het toilet/douche moet lopen maar gelukkig is die heel dicht bij mijn tent.

Ook heb ik de spulletjes die ik van iedereen heb meegekregen een plekje gegeven. Zo hangen alle kaartjes aan een paal en staan de foto's op mijn tafel!
Allemaal leuke dingen!

Ik zal op deze site ook foto's plaatsen van mijn tent zodat jullie een beetje een idee hebben hoe het eruit ziet!

Het wordt steeds drukker en drukker op de camping en dat betekent dat wij het ook steeds drukker krijgen!

En nu ga ik lekker genieten van mijn vrije dag. Ik heb allemaal lekkere dingen. Fruitsalade, zalm, coctailworstjes. En als avondeten staat er nog een heerlijke nasi klaar uit het kookboek van Tante Bettina! Kortom een heerlijke dag!

Groetjesss

  • 04 Juni 2012 - 15:37

    Mamsie:

    Ziet er idd knus uit! Je tante zal wel trots op je zijn met je kookkunsten! Wat goed joh!
    Veel plezierrrrrrrrr. Dikke kussss :)

  • 04 Juni 2012 - 15:37

    Mamsie:

    Ziet er idd knus uit! Je tante zal wel trots op je zijn met je kookkunsten! Wat goed joh!
    Veel plezierrrrrrrrr. Dikke kussss :)

  • 04 Juni 2012 - 19:13

    Tnt Bettina En Ome A:

    Hoi hoi stoere kampeerder.
    Ziet er weer bere gezellig uit hoor.
    En euhh al weer een maand voorbij, de tijd vliegt. Voor je het weet staan je ouders weer op de stoep euhhh in de voortent hahahahah.
    Ben net terug met je mams, tante Danella en mijn schone zuster Rose van de avond 4-daagse en we hebben het droog gehouden. Wat er afgelopen nacht en overdag is gevallen zijn ze deze avond vergeten gelukkig. Dus die regenjas hadden we voor niets aangetrokken. Maar beter voor niets dan zeikesnat toch. Hoe is het weer daar in de France?
    En die Nasi uit je boekje die wil ik toch ook wel eens proeven....
    En we hebben een nieuw matras gekocht net als Monique van de Ven. Ja echt waar hoor. Je oompie had haar vorige week aan de lijn over der nieuwe matras en als zij er op ligt dan kunnen wij dat ook. Hebben de laatste weken last van onze rug dus nu gaan we ook eens op stand slapen.
    Volgende week komt ie binnen, je hoort ervan. En anders gaat ie gewoon terug toch. Toon is druk aan het leren heeft volgende week proefweek en Joop is bijna elke dag aan het werk ( die wil ook op vakantie). Verder gaat alles goed ook met de visjes hoor.

    Wel ik hoor je nog via de watsup, porretje, sms e.d. Kusjes van ons allemaal doeggggg XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX


  • 04 Juni 2012 - 20:18

    Vero:

    Hoi Hoi,

    wat ziet dat er leuk, knus en gezellig uit!! Helemaal geweldig. Veel plezier in je tent!!!

    Groetjes xx

  • 09 Juni 2012 - 21:25

    Els:

    hallo manou wat leuk dat je in castelane bent ben er zelf ongv 17 jaar terug ook veel geweest wij zaten toen ook op een camping waarvan de naam me onstschoten is .ik weet nog wel er lag een klein zwembad rechts direct naast de bar( help weet je de naam ).
    ik kijk er naar uit om weer eens vacantie te vieren daar, wel opletten voor kleine schorpioentjes heb er ooit 1 tussen de was gevonden kreeg bijna een hartverzakking, de mede camping gasten hebben daar toen nog 3 nachten van mee kunnen genieten (nachtmerries). groetjes els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Stage Castellane

Stage in Castellane op camping International.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

La Vie en France

25 Juni 2012

Bonsoir

04 Juni 2012

Verhuizen!

27 Mei 2012

Bijna juni!

20 Mei 2012

Regen, regen, regen :(
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 14114

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: