Bonsoir - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu Bonsoir - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Bonsoir

Door: Manou de Waele

Blijf op de hoogte en volg Manou

25 Juni 2012 | Frankrijk, Castellane

Bonjour mon amis,

Ik kreeg op mijn kop van mama, want ik had al lang gen waarbenjij meer gestuurd. Dus als voorbeeldige dochter (*UHUM*) doe ik dat dan natuurlijk.

Het kan niet vaak genoeg gezegt worden maar jeetje wat vliegt de tijd zeg. Het word langzaam aan wat drukker. En de camping zelf doet ook goede zaken.

Ook word ik alsmaar verrast met pakketjes. Van de week al een heel lief pakketje van amber met daarin een tijdschrift, en lief kaartje en allemaal lieve briefjes met kusjes erop. Deze hebben nu een speciale paal gekregen waar ze aan ophangen.
En vandaag kreeg ik weer een pakketje dit keer van Veronique, met een lief kaartje en een lekkere zak red band. Wat kan post krijgen toch leuk zijn!

Verder gaat alles goed met me en heb ik het nog steeds naar mijn zin. Over minder dan 2 weken komen papa en mama al en dat bekent ook dat ik bijna jarig ben.

Ik ga jullie laten,
AU REVOIR!

  • 25 Juni 2012 - 19:05

    Lieke:

    Kort maar krachtig hahaa ! Geniet van je snoepjes :p xxxx

  • 25 Juni 2012 - 19:50

    Je Mams:

    idd kort maar krachtig!!
    die pakketjes maken het net weer ff leuker he?
    en ik heb er enoooooorm veel zin in om je weer ff te knuffelen want dat mis ik toch wel een heleboel hoor!!!!!!
    tot over minder dan 2 weekjes!!!
    xxxx

  • 25 Juni 2012 - 20:15

    Tantetje:

    Tjonge jonge nou nou wat heb je een boel geschreven zeg......
    Hier alles goed hoor. Je neefje gaat naar HAVO 5 heeft opnieuw met Red Bull een inhaalslag gemaakt op school en is over met 1 vijfje. Je neef is nog steeds aan het werk bij Ter Schorre.
    Toon zit nu van vandaag in Turkeije, Alanya met Sanne en heeft het bloedheet. Met je oompie en mij gaat het goed hoor. Zijn werk staat steeds in het nieuws dat loopt niet lekker. Maar we zijn gezond dus wat willen we nog meer.

    Groetjes van Bounty en Bros en heb je het al gehoord van Ymke: Die heeft nu ook visjes ( heeft mij een keer geholpen met je visjes te verschonen) en die heten nu Kit en Kat hahahah

    kusjes en veel liefd van Anton, Bettina, Joop en Toon XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 25 Juni 2012 - 21:36

    Veronique:

    Hé weer een verhaaltje!!! Hihihi. Altijd leuk om te lezen. Geniet van je snoepjes!!!

    Groetjes x

  • 09 Juli 2012 - 17:21

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Stage Castellane

Stage in Castellane op camping International.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

La Vie en France

25 Juni 2012

Bonsoir

04 Juni 2012

Verhuizen!

27 Mei 2012

Bijna juni!

20 Mei 2012

Regen, regen, regen :(
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14109

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: