Aftellen - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Terneuzen, Nederland van Manou Waele - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

19 Maart 2012 | Nederland, Terneuzen

Lieve mensen,

Ik kan al met veel plezier zeggen: het aftellen is begonnen! Over 38 dagen 12 uur 25 minuten en 22 21 20 19 18 .. seconde begint mijn reis naar Zuid-Frankrijk. En wat heb ik er zin in!

Voor diegene die niet weten wat er zal gebeuren. Ik ga 5 maanden stage lopen in de Provence voor Vacansoleil. Hier zal ik de taak van "Junior Beheer" op me nemen. Om je een inzicht te geven wat ik allemaal ga doen zal ik het even kort uitleggen.

Als je op een camping van Vacansoleil komt kan het zijn dat de receptie je doorstuurt naar de receptie tent van Vacansoleil. Dit is inderdaad gewoon een tent met daarin alles wat een receptie nodig heeft. Hier check ik de mensen in, breng hun naar hun verblijf en verschaf hun de informatie over de camping en de omgeving. Help ze met klachten en verder. Eigenlijk alle taken die je als receptionist doet maar dan lekker in de buitenlucht aan je campingtafeltje en niet in een duffe warme receptie.
Verder moet ik de verblijven controleren of ze schoon zijn, of alles nog in orde is en zal ik kleine technische mankementjes moeten gaan oplossen. En als je nu stiekem heel hard moet lachen omdat je denkt dat me dat nooit gaat lukken; Alles valt te leren!

Deze taak zal ik gaan uitvoeren op Camping International in het plaatsje Castellane.
Hieronder staat een link van de camping zodat je even kunt kijken:
(wel heel de link kopieëren)

http://www.vacansoleil.nl/camping/info/frankrijk-provence/castellane/camping-international/VAC/1/2053001/

Verder zijn we al weken druk in de weer met alle papieren op orde te maken en ik zeg je eerlijk wat een rot werk. Papieren over belasting over detachering over dingen waar ik nog nooit van gehoort heb. En zelfs nu nog krijgen we papieren binnen. Gelukkig heb ik een hele slimme vader die wél moeilijke woorden kent integenstelling tot mij en zo komt alles dan goed.
Ook zijn we al weken bezig met dingen inslaan zoals shampoo en dergelijke. Want wat er allemaal niet bij zo'n 5 maandjes weg komt kijken zeg!

Heb je nog tips of andere opmerkingen, dan zijn ze natuurlijk altijd welkom!

Greetzz.

  • 22 Maart 2012 - 22:14

    Bettina:

    psssst. mag ik mee????
    Al is het maar om op je tent te passen..... En euhh daar ben ik goed in hoor, lekker op mijn rug in het zonnetje ( neem mijn eigen handdoek wel mee) hahahahaahahah.

    XXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Terneuzen

Stage Castellane

Stage in Castellane op camping International.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

La Vie en France

25 Juni 2012

Bonsoir

04 Juni 2012

Verhuizen!

27 Mei 2012

Bijna juni!

20 Mei 2012

Regen, regen, regen :(
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 14108

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: