VIVA LA FRANCE - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu VIVA LA FRANCE - Reisverslag uit Castellane, Frankrijk van Manou Waele - WaarBenJij.nu

VIVA LA FRANCE

Door: manoudewaele

Blijf op de hoogte en volg Manou

28 April 2012 | Frankrijk, Castellane

SALUT!

Hier mijn eerste blog vanaf de camping. We zijn vanmiddag aangekomen en het is hier een heerlijke temperatuur.
De mensen waar ik mee kom te werken zijn erg vriendelijk en gezellig. De komende tijd zit ik nog heerlijk in een Chalet omdat het 's nachts nog erg koud kan zijn. 12 Mei komt er een stagaire voor de animatie uit Nederland.

Het adres waar ik op te bereiken ben is:
Camping International
t.a.v. Manou de Waele (vacansoleil)
Route Napoléon
04120 Castellane

Als je een keer met me wilt bellen kan dat. Ik kan namelijk gratis bellen op vaste nummers. Dus wil je een keer kletsen met me. Zet een reactie of stuur een berichtje en dan bel ik je.

Ik ga jullie laten. Mijn heerlijke Franse wijntje staat te wachten op me.
Vanavond en morgen ga ik foto's maken van de camping en mijn chalet en zal ze er zo snel mogelijk op zetten.

Au Revoir.

  • 28 April 2012 - 16:36

    Fleur:

    Leuk verhaaltje! We bellen snel

  • 28 April 2012 - 18:11

    Veronique:

    Hoi hoi,

    leuk berichtje!! Veel plezier!!

    Groetjes

  • 28 April 2012 - 18:22

    Lieke:

    Haaai
    Goed om te horen dat je bent aangekomen en dat het lekker weer is ! Zullen wij hier wel in de regen zitten eh hihi xx

  • 28 April 2012 - 19:18

    De Mirrers:

    hoi hoi,

    Ben altijd blij dat jullie weer heelhuids zijn aangekomen. Slaap ik ook beter. Lekker hoor dat het weer goed is daar. Hier is het maar waterig een hele dag. Vinden Bros en Bounty niet erg maar wij wel. Stuur die temperatuur ook ff hierheen, kunnen wij ook genieten. Jij een frans wijntje en wij een lekkere zelf gemaakte appelbol met ijs ( op onze trouwdag). Geniet nog ff samen met mijn gr. zuhus en zwagertje en wij houden contact he. Groetjes en vele kusjessssssssss van ons.

  • 29 April 2012 - 19:52

    Buurtje:

    mini mist je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castellane

Stage Castellane

Stage in Castellane op camping International.

Recente Reisverslagen:

10 Juli 2012

La Vie en France

25 Juni 2012

Bonsoir

04 Juni 2012

Verhuizen!

27 Mei 2012

Bijna juni!

20 Mei 2012

Regen, regen, regen :(
Manou

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 14112

Voorgaande reizen:

27 April 2012 - 04 Oktober 2012

Stage Castellane

13 December 2010 - 09 Januari 2011

Kerst Stage

22 Oktober 2010 - 06 November 2010

Stage Duitsland

16 Augustus 2010 - 31 Augustus 2010

Vakantie

07 Mei 2010 - 13 Mei 2010

Meivakantie

Landen bezocht: